Součástí marketingové strategie jsou také PR články. Ty se následně umisťují do různých médií, na blogy nebo jiné webové stránky. PR články se stále v hojné míře vyskytují také v tištěné podobě, a tedy v klasických novinách, denících či jiných magazínech.
Aby PR článek měl náležitou a potřebnou podobu, je třeba, aby text odpovídal pravidlům spisovného českého jazyka. S tím vám dokáží pomoci naši zkušení korektoři. Vyplňte nezávazný objednávkový formulář a spojte se ohledně tohoto požadavku s námi. Rádi vám pomůžeme.
Korekturu PR článku zvládneme v požadovaném termínu i potřebné kvalitě. Poradíme si i cizojazyčnými PR články. Zaměříme se na gramatické, pravopisné, stylistické i typografické nepřesnosti.
Korektura PR článku cena za normostranu:
55 Kč
Napište a my vám odpovíme během několika hodin.